[W/H] la renaissance du 1er juillet
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[W/H] la renaissance du 1er juillet
En 15, 25, 35 ou 50 points ?
Selon le format, je viendrai en Khador ou en Orboros
Selon le format, je viendrai en Khador ou en Orboros
Kerk- Kewk
- Nombre de messages : 3487
Date d'inscription : 13/11/2009
Re: [W/H] la renaissance du 1er juillet
J'en suis avec mes trollbloods & mes cygnar non peint si besoin.
On peut se faire une bonne grosse partie de 50 pts je pense.
On peut se faire une bonne grosse partie de 50 pts je pense.
thetoy- Ludothéquien
- Nombre de messages : 459
Date d'inscription : 16/09/2010
Re: [W/H] la renaissance du 1er juillet
En 50 points, je prends mon Khador uniquement.
Je peux pas prendre autre chose, ça rentre pas dans la valise.
Niveau scénar, je te propose "Grind" qui me tente bien depuis un moment. Et l'attaque/défense remanié avec l'ours si on a le temps après.
Je peux pas prendre autre chose, ça rentre pas dans la valise.
Niveau scénar, je te propose "Grind" qui me tente bien depuis un moment. Et l'attaque/défense remanié avec l'ours si on a le temps après.
Kerk- Kewk
- Nombre de messages : 3487
Date d'inscription : 13/11/2009
Re: [W/H] la renaissance du 1er juillet
Va pour grind dans ce cas, attaque/def n'est pas un scénar qui me branche (si c'est le dernier carré dont tu parle)
Consiste en quoi déja le scénario Grind ?
Consiste en quoi déja le scénario Grind ?
thetoy- Ludothéquien
- Nombre de messages : 459
Date d'inscription : 16/09/2010
Re: [W/H] la renaissance du 1er juillet
Voilà le texte. Je ne peux pas uploader d'image depuis le boulot.
#10 – Grind (Distant Scenario)
Special Rules
Summary: Players attempt to maneuver objectives into a zone on the opponent’s side of the board.
Place two objectives and mark two zones (4˝-diameter circle) per the diagram below. In this scenario when a player disables an objective it is immediately thrown d3 + 3˝ in a direction of that player’s choice and all previously inflicted damage on it is removed. Objectives thrown in this manner do not deviate. Collateral damage from this throw is POW 10.
At the end of each player’s turn, starting on the second player’s second turn, a player earns 1 control point for each objective within the control zone on the opponent’s half of the board. Players do not earn control points for controlling zones in this scenario. Immediately after a control point is scored return the scoring objective to its starting position using least
disturbance (WARMACHINE: Prime, p. 65). Models moved by this placement are knocked down and suffer a
POW 10 collateral damage roll.
Victory Conditions
The first player to earn at least 2 control points and have more control points than the opponent immediately wins the match. If time runs out before a player has won the match via scenario or assassination victory, break the tie as
outlined in ―Victory & Tiebreakers‖. For the 3rd tiebreaker, instead of counting army points, count the number of objectives completely within each player’s half of the board. The player with fewest objectives completely within his half of the board wins the match.
Moi, il me parle fort Il change de ce qu'on fait habituellement et il a très bonne presse.
#10 – Grind (Distant Scenario)
Special Rules
Summary: Players attempt to maneuver objectives into a zone on the opponent’s side of the board.
Place two objectives and mark two zones (4˝-diameter circle) per the diagram below. In this scenario when a player disables an objective it is immediately thrown d3 + 3˝ in a direction of that player’s choice and all previously inflicted damage on it is removed. Objectives thrown in this manner do not deviate. Collateral damage from this throw is POW 10.
At the end of each player’s turn, starting on the second player’s second turn, a player earns 1 control point for each objective within the control zone on the opponent’s half of the board. Players do not earn control points for controlling zones in this scenario. Immediately after a control point is scored return the scoring objective to its starting position using least
disturbance (WARMACHINE: Prime, p. 65). Models moved by this placement are knocked down and suffer a
POW 10 collateral damage roll.
Victory Conditions
The first player to earn at least 2 control points and have more control points than the opponent immediately wins the match. If time runs out before a player has won the match via scenario or assassination victory, break the tie as
outlined in ―Victory & Tiebreakers‖. For the 3rd tiebreaker, instead of counting army points, count the number of objectives completely within each player’s half of the board. The player with fewest objectives completely within his half of the board wins the match.
Moi, il me parle fort Il change de ce qu'on fait habituellement et il a très bonne presse.
Kerk- Kewk
- Nombre de messages : 3487
Date d'inscription : 13/11/2009
Re: [W/H] la renaissance du 1er juillet
Au fait, on dit plutôt 19h ou 20h ?
Kerk- Kewk
- Nombre de messages : 3487
Date d'inscription : 13/11/2009
Re: [W/H] la renaissance du 1er juillet
Comme je viens de déménager, je ne sait pas trop cb de temps je met pour venir a la ludo.
Je vais essayer de venir pour 19H, au pire le premier qui arrive installe la table.
Sinon au niveau du scénar, disable an objectif ca consiste a faire quoi ? Tout le monde peu le faire?
Je vais essayer de venir pour 19H, au pire le premier qui arrive installe la table.
Sinon au niveau du scénar, disable an objectif ca consiste a faire quoi ? Tout le monde peu le faire?
thetoy- Ludothéquien
- Nombre de messages : 459
Date d'inscription : 16/09/2010
Re: [W/H] la renaissance du 1er juillet
Ouaip, il faut juste casser un objectif pour le "disabler" :
Objective (50 mm base): Some scenarios will add
additional qualities to objectives or contradict these properties; in those cases the scenario takes precedence.
All objectives are models with the following qualities:
* Cannot be targeted by attacks or damaged on the first round
* Non-living, non-warrior, stationary, large-based models
* Friendly model to all other models
* DEF 5/ARM 20/Damage: 15
* 360° front arc
* May be moved by throws, slams, pushes, etc.
* Cannot be placed, knocked down, or removed from play
* Cannot channel
* Do not activate, suffer continuous effects, or suffer collateral damage
Ok pour 19h et préparation de table pour le 1er.
Objective (50 mm base): Some scenarios will add
additional qualities to objectives or contradict these properties; in those cases the scenario takes precedence.
All objectives are models with the following qualities:
* Cannot be targeted by attacks or damaged on the first round
* Non-living, non-warrior, stationary, large-based models
* Friendly model to all other models
* DEF 5/ARM 20/Damage: 15
* 360° front arc
* May be moved by throws, slams, pushes, etc.
* Cannot be placed, knocked down, or removed from play
* Cannot channel
* Do not activate, suffer continuous effects, or suffer collateral damage
Ok pour 19h et préparation de table pour le 1er.
Kerk- Kewk
- Nombre de messages : 3487
Date d'inscription : 13/11/2009
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